Veel gestelde vragen


M.b.t. onze producten:

Vraag: Ik zou graag een ander tijdsblok aan willen geven. Is dat mogelijk?

Ja, door het combineren van naast elkaar liggende kleuren. Bijv. oranje en geel geven samen een tijdsblok van 35 minuten.

Vraag: Hebben jullie ook Kleurenklokken met een andere tijdsverdeling?

Ja, de Kleurenklok kan op verzoek Kleurenklokken maken met een andere indeling, geheel naar uw keuze. Let op: het minimale aantal van deze series Kleurenklokken 'op maat' bedraagt 50 (per model). Heeft u interesse? Neem dan contact met ons op. 
 
M.b.t. bestellen/betalen:

Vraag: Welke betaalmogelijkheden hebben jullie?

De Kleurenklok biedt 2 betaalmethodes aan:
  1. Overschrijving naar ons bankrekeningnummer (dit staat op de factuur vermeld).  Zodra de betaling door ons ontvangen is, heeft u de Kleurenklok(ken) binnen enkele werkdagen in huis.
  2. Uw bestelling kan bij ons in Drunen worden opgehaald. U betaalt dan geen verzendkosten en kunt contant afrekenen bij ontvangst (Let op: geen PIN, creditcards etc.).

Vraag: Ik heb betaald, en nu?

Zodra de betaling door ons ontvangen is, heeft u de Kleurenklok(ken) binnen enkele werkdagen in huis. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Vraag: Betaal ik voor elke Kleurenklok verzendkosten?

De verzendkosten worden per zending berekend volgens de PostNL-norm. Een pakket tot 5 kg, dat niet door een oranje PostNL-brievenbus-opening past, valt onder de verzendkosten van een pakket. Omdat 1 Kleurenklok Model B al niet door de brievenbusopening past, betaalt u hiervoor gelijke verzendkosten als aan bijv. een zending van 5 Kleurenklokken model B en 2 Kleurenklokken model A3.

Vraag: Ik wil de Klok(ken) graag voor een bepaalde datum in huis hebben. Is dat mogelijk?

De Kleurenklok verzendt uw bestelling als de betaling ontvangen is. Betalingen via internetbankieren gaan doorgaans het snelste. In het opmerkingen-blok in uw bestelling, kunt u aangeven wanneer u uiterlijk uw bestelling in huis zou willen hebben. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Vraag: Op welke manieren kan ik bestellen?

Er zijn 2 manieren om te bestellen: 
  • U gebruikt de bestelmodule op deze site
  • U geeft uw bestelling per e-mail door
Vraag: Krijg ik een factuur per post?

De Kleurenklok verzendt uw bestelbevestiging, die tevens uw factuur is, per e-mail. Deze bevestiging krijgt u binnen enkele minuten na uw bestelling binnen. Wanneer u niet over een e-mailadres beschikt, krijgt u de bevestiging per post.

Vraag: Waarom wordt er ook BTW over de verzendkosten berekend?

De BTW wordt ook over de verzendkosten berekend, omdat dit door de Nederlandse belastingwetgeving is voorgeschreven.